Znaleziono 1044 wyniki

autor: pleszek
07 kwie 2018, 19:54
Forum: Jak rozpocząć pszczelarzenie
Temat: Odklad jedno ramkowy
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 3149

Re: Odklad jedno ramkowy

Matki przewaznie sa wszystkie z matecznkow a to nie prawda jest ze poddany matecznik na wygryzieniu i wygryziona z niego matka bedzie czerwic predzej od poddanej matki w klatecce . Matki zaczynaja czerwic jak maja sprzyjające warunki /pogoda stan rodzin czy odkaldu /juz w 10 dniu od wygryzienia . p...
autor: pleszek
07 kwie 2018, 19:48
Forum: Jak rozpocząć pszczelarzenie
Temat: Odklad jedno ramkowy
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 3149

Re: Odklad jedno ramkowy

Matki przewaznie sa wszystkie z matecznkow a to nie prawda jest ze poddany matecznik na wygryzieniu i wygryziona z niego matka bedzie czerwic predzej od poddanej matki w klatecce . Matki zaczynaja czerwic jak maja sprzyjające warunki /pogoda stan rodzin czy odkaldu /juz w 10 dniu od wygryzienia . L...
autor: pleszek
07 kwie 2018, 14:14
Forum: Jak rozpocząć pszczelarzenie
Temat: Odklad jedno ramkowy
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 3149

Re: Odklad jedno ramkowy

Matki przewaznie sa wszystkie z matecznkow a to nie prawda jest ze poddany matecznik na wygryzieniu i wygryziona z niego matka bedzie czerwic predzej od poddanej matki w klatecce . Matki zaczynaja czerwic jak maja sprzyjające warunki /pogoda stan rodzin czy odkaldu /juz w 10 dniu od wygryzienia .
autor: pleszek
07 kwie 2018, 14:08
Forum: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź
Temat: przetop ramek po nosemozie
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 290

Re: przetop ramek po nosemozie

Daj komus kto ma autoklaw.
autor: pleszek
03 kwie 2018, 20:15
Forum: Ule
Temat: Ul Ostrowskiej
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 9448

Re: Ul Ostrowskiej

tikcop1 pisze:Tylko, że producenci sprzedają zestawy 3 korpusowe Ostrowskiej? 4 na mocnym pożytku to bym zrozumiał ale nie więcej. Proszę zdradzcie sekret...


Ach przestan kto tak Tobie powiedzial ile chcesz korp. mozesz kupic tak moze kiedys bylo ale teraz . 4 tak wiecej juz nie potrzeba
autor: pleszek
02 kwie 2018, 20:33
Forum: Ule
Temat: Ul Ostrowskiej
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 9448

Re: Ul Ostrowskiej

to nie tak licz ramke w srodku tak jak masz wys i szer wezy
autor: pleszek
02 kwie 2018, 18:23
Forum: Pożytki
Temat: Pyłek
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4070

Re: Pyłek

https://www.portalpszczelarski.pl/artykul/1148/kolory_pylku_kwiatowego-_barwa_obnoza_pylkowego_roznych_roslin.html moze cos wybierzesz ze teraz kwitnie a moze jakas odmiana tui kwitnie u mnie na tujach siedza pszczoly jedna obok drugiej .https://pl.wikibooks.org/wiki/Pszczelarstwo/Ro%C5%9Bliny/Szafran
autor: pleszek
27 mar 2018, 16:02
Forum: Ule
Temat: ule od Apikoza
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16095

Re: ule od Apikoza

Filluś pisze:A jak zimujecie czy te 4 otwory wystarcza. Czy jeszcze uchylacie jeden pajaczek w powalce?


4 pajaki w dennicy otwarte w powalce mam 2 otwarte z tylu gniazda jest sucho w ulach na wiosne wilgoc widac na powalce ale gniazdo suche moze dlatego ze nie podstawiam pod gniazdo pustego korpusu na zime .
autor: pleszek
26 mar 2018, 21:17
Forum: Ule
Temat: ule od Apikoza
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16095

Re: ule od Apikoza

W mojm przypadku nie chodziło o bąble [ te puste przestrzenie tuz pod powierzchnia zewnętrznej ścianka korpusu ] pow,ok 1cm czy mniej ,ale o wybrzuszenia o pow kilku czy kilkunastu cm [takie "spuchnięcia"] odnosnie jakosci wreg/nakładek - te sa ok . Z tego widac że paleta mozliwości /pods...
autor: pleszek
22 mar 2018, 20:08
Forum: Prace w pasiece
Temat: po zimie i przed wiosną-czyli bez owijania
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1651

Re: po zimie i przed wiosną-czyli bez owijania

A widzisz Ty juz zagladales a mnie jeszcze przez glowe nie przeszlo zeby grzebac . Ja raz ściągnąłem powałki przy +8 na tydzień przed tym oziębieniem na -20. Podałem im ciasto dwukrotnie. To co przeżyło w bardzo dobrej/dobrej kondycji. Pluję sobie w brodę, że nie połączyłem takich dwóch rodzinek sł...
autor: pleszek
22 mar 2018, 19:09
Forum: Prace w pasiece
Temat: po zimie i przed wiosną-czyli bez owijania
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1651

Re: po zimie i przed wiosną-czyli bez owijania

A widzisz Ty juz zagladales a mnie jeszcze przez glowe nie przeszlo zeby grzebac .
autor: pleszek
22 mar 2018, 19:05
Forum: Ciekawostki
Temat: Jak nie jedni to drudzy
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 534

Re: Jak nie jedni to drudzy

MARBERT pisze:pleszku
Nie ma poparcia dla amatorów.


Wlasnie czytalem tam tylko pistolet co nie którym dac myslalem ze Polanka to jakies uczciwe stowarzyszenie a tu .........................nawet kiedys po starej durnej glowie mi blakaly mysli zeby przystapic do nich boooooo tam lepiej .
pozdrawiam.
autor: pleszek
21 mar 2018, 18:36
Forum: Ule
Temat: ule od Apikoza
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16095

Re: ule od Apikoza

U nas mozna juz zamawiac na refundacje .
autor: pleszek
21 mar 2018, 15:03
Forum: Ule
Temat: ule od Apikoza
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16095

Re: ule od Apikoza

Producentow ulu poliuretanowych czy styropianowych jest malo . Styropianowe odpadaja sa za delikatne zostaje styrodur troche twardszy a wiesz w pewnym juz wieku patrzy sie zeby choc korpus byl lzejszy dlatego biore styrodurowe . Pisze sie juz od jakiegos czasu o styrodurach na forum sa na tym forum...
autor: pleszek
20 mar 2018, 20:30
Forum: Ule
Temat: ule od Apikoza
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16095

Re: ule od Apikoza

Witam Powiem szczerze nie orientuje się jak działają te refundacje ( nigdy nie byłem i chyba nie będe tym zainteresowany ) , ale nawet jak bym miał zwrócone 50 % to jak coś jest do du.. to bym to reklamował albo zwrócił . Niby część kasy wam zwracają ale przecież ponosicie jakieś koszta ( składki i...
autor: pleszek
20 mar 2018, 19:27
Forum: Ule
Temat: ule od Apikoza
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16095

Re: ule od Apikoza

Witam Powiem szczerze nie orientuje się jak działają te refundacje ( nigdy nie byłem i chyba nie będe tym zainteresowany ) , ale nawet jak bym miał zwrócone 50 % to jak coś jest do du.. to bym to reklamował albo zwrócił . Niby część kasy wam zwracają ale przecież ponosicie jakieś koszta ( składki i...
autor: pleszek
20 mar 2018, 19:15
Forum: Jak rozpocząć pszczelarzenie
Temat: Ramka pracy
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 7201

Re: Ramka pracy

dzieki.
autor: pleszek
19 mar 2018, 18:55
Forum: Ule
Temat: ule od Apikoza
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16095

Re: ule od Apikoza

U nas juz cos ruszylo z umowami Dolnoslaski odeslal w tym tygodniu ponoc juz bedzie mozna zamawiac chyba ze zas cos .
autor: pleszek
19 mar 2018, 15:12
Forum: Ule
Temat: ule od Apikoza
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 16095

Re: ule od Apikoza

marcinbzyk pisze:Ja dostałem w piątek 10 odkladowek i powiem dupy nie urywa dużo babli i niedolewek . Trzeba zadzwonić i reklamować.


To u nich juz chyba sie nie poprawi nic . No coz ludzie kupia na refundacje .
Marcin na refundacje brales ?

Wyszukiwanie zaawansowane