CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

clubber007
Posty: 164
Rejestracja: 02 sty 2014, 11:11
Lokalizacja: Lubelskie

CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: clubber007 » 30 cze 2014, 13:29

http://allegro.pl/ul-wielkopolski-ze-styroduru-ule-trzy-kolory-uleco-i4354152351.html

witam. czy moze ktos kupowal te ule? czy moze cos o nich powiedziec?
przymierzam sie to zakupu kilku tych uli. wygladaj dosc solidnie.

Leśny
Posty: 159
Rejestracja: 04 lis 2013, 20:22
Lokalizacja: okolice Dębicy - Podkarpacie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: Leśny » 30 cze 2014, 23:47

jak na styrodur to cena nie powala...., jak masz czas i pokombinujesz, to taki (lepszy bo z drewna/sklejki) ul zrobisz za 50 zł/ szt
poczytaj tutaj http://forum.tomekmiodek.pl/viewtopic.php?f=14&t=332&hilit=pasieka+dudiego
nie pamietam ile to wychodzi, ale nie wiecej pewno niz 50 zl - a jakośc jak sie przyłożysz - nie gorsza, chyba ze nie masz czasu/warunkow/ochoty robic ule samemu -to czekamy na opinie :)

Awatar użytkownika
dudi
Posty: 2055
Rejestracja: 06 lis 2013, 21:57
Lokalizacja: Lubelskie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: dudi » 01 lip 2014, 07:34

No tak - cena nie powala. Prawdopodobnie są niezłe z tego co słyszałem.

Ale wole jednak swoje sturodurowe :)

clubber007
Posty: 164
Rejestracja: 02 sty 2014, 11:11
Lokalizacja: Lubelskie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: clubber007 » 01 lip 2014, 19:40

widzialem Twoje dudi na zdjeciach i sa fajne. przymiezalem sie do produkcji takichjak Twoje ale brak czasu nie pozwala. moze w zimie cos sie uda.
zbudowalem kilkanascie drewnianych i mysle ze styroduru tez jakos dalbym rade.

Awatar użytkownika
dudi
Posty: 2055
Rejestracja: 06 lis 2013, 21:57
Lokalizacja: Lubelskie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: dudi » 01 lip 2014, 22:38

Pewnie - prosta robota.
Wpadnij pokaże co i jak i sobie narobisz.
Styro jak byś potrzebował trochę taniej tez mogę ci załatwic

clubber007
Posty: 164
Rejestracja: 02 sty 2014, 11:11
Lokalizacja: Lubelskie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: clubber007 » 02 lip 2014, 20:18

dudi bardzo fajna propozycja. Bardzo chętnie Cie odwiedzę. Jak trochę się ogarnę w pracy( będzie trochę wolnego) to w którąś niedziele przyjadę. Wcześniej się oczywiście zapowiem
pozdrawiam

Awatar użytkownika
dudi
Posty: 2055
Rejestracja: 06 lis 2013, 21:57
Lokalizacja: Lubelskie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: dudi » 02 lip 2014, 22:11

Zapraszam - nie ma sprawy

krolas91
Posty: 98
Rejestracja: 07 lis 2013, 16:48
Lokalizacja: Łódzkie
Kontaktowanie:

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: krolas91 » 03 lip 2014, 21:29

Ja się właśnie zastanawiam czy kupić te ule czy styropiany od Łysonia na refundację. Koszt porównywalny tylko nie wiem co by było lepsze. proszę o radę .

Awatar użytkownika
dudi
Posty: 2055
Rejestracja: 06 lis 2013, 21:57
Lokalizacja: Lubelskie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: dudi » 03 lip 2014, 21:52

2 rok mam w styrodurach i jak na razie rewelka

wojtekpzn
Posty: 84
Rejestracja: 04 lut 2014, 09:00
Lokalizacja: WLKP

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: wojtekpzn » 08 lip 2014, 10:49

dudi pisze:Zapraszam - nie ma sprawy
Dudi ja na pewno od Ciebie wezmę kilka styrodurków ! :)

A póki co zakupiłem na początku czerwca ule właśnie od Pana Corrado - ULECO :

Jeśli chodzi o kontakt nie mam zastrzezeń rozgadany i miły Pan i co ważne cena dosyć wyraźnie spadła po kilku negocjacjach ;)

Ule które kupiłem nie mają dennicy siatkowanej ani żadnej wentylacji w dennicy - twórca zapewnial mnie ze zrobi takie dennice z wentylacją i będzie można wymienić taką dennicę.

Ja wymieniac nie wymieniam - wąłsnym sumptem zrobiłem sobie wentyalcje i hula. Moim zdaniem styrodur bez wentylacji w dennicy byłby zbyt ciepły.

Poza tym naprawdę bardzo fajne leciutkie uliki.:)

Jeśli chodzi o wykonanie, nie mam zastrzeżeń poza tą dennicą, elementy pasują na ule łysonia (ale ścianki są cieńsze).


dudi pisze:Zapraszam - nie ma sprawy
Dudi ja na pewno od Ciebie wezmę kilka styrodurków tak jak kiedyś pisałem ! :)

clubber007
Posty: 164
Rejestracja: 02 sty 2014, 11:11
Lokalizacja: Lubelskie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: clubber007 » 08 lip 2014, 17:06

kolego dudi a czym taki styrodur malowac na zewnatrz?

Awatar użytkownika
dudi
Posty: 2055
Rejestracja: 06 lis 2013, 21:57
Lokalizacja: Lubelskie

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: dudi » 08 lip 2014, 19:23

Ja ich od zewnątrz nie maluje (dodatkowy niepotrzebny koszt) maja byc tanie.

Poza tym taki kolor tez mi sie podoba ;)

gutek
Posty: 17
Rejestracja: 12 lis 2013, 19:10

Re: CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL ULE?

Postautor: gutek » 13 sie 2014, 20:29

jak by ktos potrzebował ule wielkopolskie to zapraszam .


Wróć do „Ule”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości